2006/06/19

بيست‌وسوم

مي‌خندم، گريه مي‌کنم، تنها مي‌شوم، مي‌لرزم، مي‌ترسم، مي‌دوم، مي‌ايستم، مي‌خوابم، شکوه مي‌کنم، ايراد مي‌گيرم، فرياد مي‌زنم، آبي مي‌شوم، قرمز مي‌شوم، از خواب مي‌پرم، خيس مي‌شوم، از پا مي‌افتم، تله‌وي‌زيون مي‌بينم، راديو مي‌شنوم، آرام مي‌گيرم، دل‌هره‌ام مي‌گيرد، مضطرب مي‌شوم، راه مي‌روم، لب‌خند مي‌زنم، فرار مي‌کنم، کتاب مي‌خوانم، مي‌نويسم، پاره مي‌کنم، دور مي‌ريزم، غصه‌ام مي گيرد، تنها مي‌شوم، تنها مي‌شوم، تنها مي‌شوم، عصباني‌ام، آرام‌ام، خسته‌ام، شور دارم، بلنداَم، بالاي‌ام، رهاي‌ام، صفاي‌ام. بهارام. نويدام. سکوت‌ام. شعوراَم. کتاب‌ام. داستان‌ام. شعراَم. هميشه‌ام. درست حدس زدي! تو داري مي‌آيي!

No comments:

Post a Comment

با سلام و سپاس از محبت‌اِتان
لطفن در قسمت پايينِ محلِ نظرات بخشِ مربوط به نام و آدرس
Name / URL
را كليك كنيد تا بتوانيد نام و نشاني تان را هم بنويسيد
ضمنن با توجه به برخي مشكلاتِ پيش‌آمده، يادداشتِ شما پس از خوانش در وب‌لاگ قرار داده خواهد شد