2009/01/08

غزه 1

بگذار یک چیز را روشن کنم. ممکن است به بسیاری از آقایان بر بخورد یا نخورد من در تمامِ جهان یک دشمنِ جدی می شناسم که هرگز نمی شود با آن کنار آمد آن هم اسراییل است. برام هم مهم نیست که احتمالا ده سالِ آینده حکومت ام با ان کنار خواهد آمد یا نه. من نظرِ خودم را دارم و سخت دعا می کنم که خدا آبروی اسلام را در این جدال حفظ کند و تازه اگر شرایط هم آماده باشد حاضرم نمایشی را در آن حوالی کار کنم. اما بعد؛ چیزی که برای من این روزها سخت خنده دار شده این شبکه یِ درپیت و آماتوری صدایِ آمریکااست که خداوکیلی باید یکی یک جایزه ی بزرگ برای نوعِ تبلیغاتِ رسانه یی شان به اشان داد. مخصوصن جنابِ چالنگی که یک سوپراستار در اجرااست و البته یک کارشناس که باید حتما جایزه ینوبل صلح را بگیرد یعنی جناب دکتر نوری زاده ی کبیر که دست جمعی در امور مربوط به تخم گذاریِ کرم های ابریشم هم آمریکا را صاحبِ حق، شانِ خدایی و البته آزادی و دموکراسی و فرح بخشی و همه ی این صفات خوب می دانند و الحق و الانصاف هم خیلی هنرمندانه این کار را انجام می دهند که هیچ کس متوجه نمی شود که چه قدر مستقل است این شبه رسانه. اما اتفاقی که دی شب افتاد؛ الجزیره داشت با حسنسن هیکل گفت و گو می کرد و او هم از دست روی دست گذاشتن جامعه ی جهانی می گفت که هیچ اقدامِ جدی یی انجام نمی دهند و اسراییل هم چنان جنایت می کند. جناب چالنگی پرسیدند که آقای دکتر به نظرِ شما ایشان یعنی حسنین هیکل درست می گوید؟ البته لابه لای آن هم کمی روضه ی اسراییل خواندند که آقا دیگه اسراییل باید چه کار کند که نکرده (آخی دل ام کلی کباب شد شبِ شام غریبانی برای این رژیم.. آخی آخی آخی) و پروفسور نوری زاده که متخصص اشک هستند در جلوی دوربین افاضات فرمودند که دیگر برای من حسنسن هیکل ارزشی ندارد و مدت هااست دیگر یال و کوپال آن روزنامه نگار بزرگ فرو افتاده و حالا فقط می رود با الجزیره حرف می زند و بد و بیراه به این و آن می گوید. منظور دکتر این بود که چون ایشان با آمریکا و عمو بوش نیستند پس تعطیل شده اند. آخر یکی به این سس غاله بگوید؛ چُرم عن چُلُس! از کی تا حالا تو چُسی شدی که حالا در موردِ قابلیت یا شایسته گیِ یک ژورنالیست اظهارِ عقیده هم می کنی؟ بعد هم مگر معیار ارزشِ تکنیکی یک روزنامه نگار میزان دلارهای عمو بوش است؟ گم شو پف انگل چسونه!
من البته اصلن عصبانی نیستم و اتفاقن در آرامش کامل به سر می برم.
یا علی!

No comments:

Post a Comment

با سلام و سپاس از محبت‌اِتان
لطفن در قسمت پايينِ محلِ نظرات بخشِ مربوط به نام و آدرس
Name / URL
را كليك كنيد تا بتوانيد نام و نشاني تان را هم بنويسيد
ضمنن با توجه به برخي مشكلاتِ پيش‌آمده، يادداشتِ شما پس از خوانش در وب‌لاگ قرار داده خواهد شد